راهنمای خرید کارواش اتوماتیک

راهنمای خرید کارواش اتوماتیک | مقایسه + محاسبه هزینه راه اندازی

کارواش اتوماتیک یک راه و روش جدید و مدرن است که بدون دخالت انسان و بوسیله ای دستگاه های مکانیزه اقدام به شستشوی ماشین می کند.
کارواش اتوماتیک یک راه و روش جدید و مدرن است که بدون دخالت انسان و بوسیله ای دستگاه های مکانیزه اقدام به شستشوی ماشین می کند.
کد خبر: ۱۳۷۸۱۵۷

کارواش اتوماتیک نسبت به کارواش عادی  دارای سابقه چندان طولانی نیستند و چند سالی است که وارد کشور ما شده است .

در کارواش اتوماتیک شستشوی خودرو بدون دخالت دست و با سرعت بیشتری در یک پروسه کاملا اتوماتیک صورت می گیرد.

برای خرید کارواش اتوماتیک مقاله زیر را بخوانید، کارواش های تمام اتوماتیک با کاهش نیروی انسانی، افزایش سرعت و بهبود کیفیت کار، توانسته اند جایگزین روش های سنتی گردند.

تفاوت کارواش اتوماتیک با عادی در چیست؟

زمان شستشوی خودروی شما در کارواش اتوماتیک و عادی متفاوت است . در حالیکه شستن خودرو در کاوراش اتوماتیک توسط دستگاه ها 5 تا 10 دقیقه طول می کشد, مدت زمان شستشو در کارواش عادی بسیار طولانی تر و از 30 تا 40 دقیقه متفاوت است . بنابراین از لحاظ صرفه جویی در وقت می توان گفت کارواش اتوماتیک نسبت به کارواش عادی برتری دارد و شما به راحتی می توانید در مدت 5 تا 10 دقیقه خودروی خودتان را بشویید.

شستشوی خودرو در کارواش اتوماتیک بسیار دقیق تر و تمیزتر صورت می گیرد و تمام قسمت های ماشین شست و شو خواهد شد.

در کارواش اتوماتیک خشک کردن خودرو در یک پروسه سریع و بدون دخالت دست و با استفاده از دستگاه های دمنده پر قدرت انجام می شود که تمام لکه های روی بدنه و شیشه های خودرو را پاک کرده  و خودرو را برق می اندازد.

نکته مهم: برای اطلاعات تکمیلی درباره کارواش اتوماتیک عبارت "فروش اقساطی کارواش اتوماتیک" را جستجو کنید و روی سایت استیم پاور کلیک کنید.

 

مزیت کارواش اتوماتیک

مصرف آب در کارواش‌های اتوماتیک بخار، نسبت به سایر روش‌ها، بسیار به‌صرفه‌تر است. جایگزین شدن بخار به جای آب، دلیل کم مصرف بودن این دستگاه است.این دستگاه می‌تواند مصرف آب را تا ۹۰ درصد کاهش دهد. همچنین مصرف حامل برق و گاز با راه‌اندازی کارواش‌های تمام خودکار به حداقل می‌رسد.

افرادی که تجربه راه‌اندازی و کار در کارواش‌های سنتی را دارند می‌دانند که سرعت پایین، مشکلات کمبود فضا و مشکلات کمبود نیروی انسانی کارآمد از جمله اصلی ترین موانع برای پیشرفت در این نوع کسب و کار است. کارواش اتوماتیک تعداد پرسنل بسیار کمتری لازم دارد. کارواش اتوماتیک فضایی به اندازه یک سوم کارواش سنتی لازم دارد. درآمد کارواش اتوماتیک حدود 3 برابر کارواش سنتی است.

 

طرز کار کارواش اتوماتیک بخار

عملیات شستشو در کارواش های اتوماتیک شامل بخش های مختلف زیر می باشد. مانند :

  • زیرشویی
  • پیش شستشو
  • پاشش مواد شوینده کارواش و فوم،
  • بخارشویی
  • آبکشی نهایی
  • خشک کن

با توجه به مدل و نوع دستگاه کارواش اتوماتیک تعدادی از این بخش ها ممکن است وجود داشته باشد. نازل های پاشش آب و فوم تقریباً در تمام مدل های بهترین کارواش اتوماتیک هستند. قیمت کارواش اتوماتیک بستگی به کیفیت و ویژگی دستگاه دارد.

خرید کارواش بخار

انواع کارواش اتوماتیک:

کارواش اتوماتیک دروازه ای

ساختار کارواش اتوماتیک دروازه ای به گونه ای است که ابتدا خودرو در محل تعیین شده قرار می گیرد و تمام اجزای کارواش اتوماتیک بر روی یک ساختار دروازه ای بر روی ریل حرکت می کند و به شستشوی خودرو می پردازد. در صورتی که فضای مورد نیاز برای راه اندازی کارواش کم باشد و تعداد خودرو هایی که در طول روز شستشو داده می شوند زیاد نباشد، بهتر است از کارواش ریلی (دروازه ای) که کوچک تر بوده و تعداد کمتری خودرو را در روز شستشو می دهد استفاده کرد. در این دستگاه هر ماشین جداگانه شستشو می شود و فاصله ای در مراحل شستشو وجود نخواهد داشت.

کارواش اتوماتیک تونلی

در کارواش اتوماتیک تونلی بر خلاف کارواش دروازه ای تمام اجزای کارواش به صورت جدا از هم و پشت سر هم بر روی یک قالب تونلی قرار گرفته اند و خودرو بر روی ریل از میان این اجزا به صورت اتوماتیک حرکت داده می شود. با توجه به فضای کارواش، در صورتی که محدودیتی برای اندازه دستگاه نباشد و تعداد ماشینی که قرار است در روز شستشو شود بالا است، بهره گیری از کارواش تونلی گزینه مناسبی می باشد. به همین ترتیب چند خودرو به طور همزمان شستشو شده و سرعت نظافت بالا می رود. مزیت این مکانیزم امکان شستشوی تعداد بیشتری خودرو در طول یک روز می باشد.

نکته: برای اطلاع از قیمت دستگاه کارواش بخار به سایت استیم پاور حتما سر بزنید.

 ربوواش

استیم پاور بهترین طراح و سازنده کارواش اتوماتیک در ایران

شرکت استیم پاور عرضه کننده طیف وسیعی از کالاهای متنوع در کارواش است که برای تمامی کارواش ها، از جمله کارواش بخار، کارواش سنتی (آبی)، کارواش اتوماتیک، کارواش نانو قابل استفاده می باشد. 

استیم پاور دارای گواهینامه های معتبر بین المللی بوده و محصولاتی با کیفیت بالا را در ازای قیمت مناسب ارائه می دهد. تمامی محصولات استیم پاور دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش، به همراه یک سال بیمه کارفرمایی ایران و استاندارد اتحادیه اروپا می باشد.

با شناسایی و بررسی همه‌جانبه‌ی نیاز ها و درخواست‌های بازار صنعت کارواش در ایران، متخصصان و کارشناسان گروه صنعتی استیم‌پاور  به این نتیجه رسیدند که همکاری با یکی از مدرنترین تولیدکنندگان دستگاه‌های کارواش بدون نیاز به دست  (Touchless Carwash)  در منطقه که در همسایگی کشور عزیزمان ایران قرار دارد یک راه‌حل سریع و مطمئن به منظور ارائه خدمات کارواش مدرن به هموطنان عزیز است. برای اطلاع از هزینه راه اندازی کارواش بخار به سایت استیم پاور مراجعه کنید.

چرا دستگاه کارواش اتوماتیک لیزری تاچ‌لس روبوواش:

  • چون بدون نیاز به دست خودروی شما را شستشو می‌دهد، تمیز می‌کند و خشک می‌کند
  • کارواش اتوماتیک تاچلس روبوواش پرسنل کمتری نیاز دارد
  • از خساراتی که در هنگام شستشوی با دست به خودرو وارد می‌شود جلوگیری می‌کند
  • تعداد زیادی از وسایل نقلیه را به سرعت و با هزینه اقتصادی شستشو می دهد.
  • با استفاده از کنترل از راه دور و دستورالعمل‌های عمومی به راحتی قابل استفاده است
  • شستشوی راحت بدون نیاز به خارج شدن از خودرو

مقایسه هزینه‌های کارواش سنتی و کارواش مدرن روبوواش

  • زمان لازم برای انجام تمامی مراحل‌شستشو یک خودرو   حداقل 1 ساعت
  • هزینه دریافتی  برای انجام تمامی مراحل‌شستشو و انعام  حداکثر 100 هزارتومان
  • فضای لازم برای یک کارواش سنتی معمولی و متوسط  حداقل 250 متر
  • تعداد جایگاه شستشوی قابل احداث در فضای مورد نظر  حداکثر 6 جایگاه
  • پرسنل مورد نیاز (کارگر، صندوقدار، سرکارگر و …)  حداقل 10 نفر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها